24. kol 2011.

Škola

Za osvježenje na ovim ljetnim žegama koje ovih dana kulminiraju, postavio sam jednu fotografiju škole u Polju koja je snimljena tokom zime. Škola sada izgleda ovako, a ranije dok sa i ja išao u školu, izgledala je prilično drugačije. Bila je područna škola  Osnovne škole "Zdravko Čelar" i imala je bar 100 učenika u prva četiri razreda. Moj učitelj u prva tri razreda je bio Ivica Škorić. To je veliki čovjek kojeg nikada neću zaboraviti i za kojeg mogu da kažem da je, pored mojih roditelja, imao najveći mogući pozitivan uticaj na mene i moju generaciju. U četvrtom razredu moja učiteljica je bila gospodja Rajka Mamić koju ću takodje pamtiti samo po najboljem i najljepšem.


Pamtim ih medju najboljim i najplemenitijim ljudima u mom životu. Sjećam se vrlo rado i brojnih drugarica i drugova iz razreda ili iz škole. Bilo bi zgodno mnoge i spomenuti, kao i druge učiteljice i učitelje koji su službovali u Polju, ali evo neka ovo bude početak priča i slikanja škole. Nadam se da ćete i vi koji ovo pročitate proslijediti svoju priču-uspomenu o školi, nestašluk ili anegdotu, svoju fotografiju iz školskih dana, pa ćemo sa zadovoljstvom stvoriti zajedno cijeli feljton. Moju e-mail adresu imate na blogu-biću vam zahvalan da mi pišete!Do tada puno pozdrava od mene!!!