4. svi 2012.

Primjer iskrene podrške

Dragi prijatelji, u više navrata sam dobijao poruke podrške od brojnih prijatelja i čitalaca bloga. I sve su mi poruke jednako drage. Ovih dana dobio sam mail od meni vrlo drage mlade osobe, osobe koja je pravi prijatelj i koju visoko cijenim  - Biljane Đuraš iz Dervente. Ona je veoma vrijedna, visokoobrazovana i kulturna djevojka, bili smo i saradnici na poslu u jednoj derventskoj NVO kada smo se i upoznali i postali pravi prijatelji. Njena poruka mi je veoma važna, jer znam da je iskrena i odmjerena, vidim da je zaista shvatila koncepciju i namjere zbog kojeg i pišem ovaj blog. A, ja ga i pišem i postavljam postove, upravo zbog ljudi kao što je Biljana, a znam da vas je takvih dosta, pa sam na to veoma ponosan. Evo što mi je Biljana napisala:


Dragi Ranko, 

prije svega želim da Vas pozdravim i da kažem da nisam znala da imate svoj blog. Slučajno sam naišla na njega i mogu vam reći da sam se prijatno iznenadila. Sviđa mi se to što je ovde zastupljeno sve i svašta čime je  i sam blog šarolik i interesantan, što su priče dočarane slikama, prikazani pejzaži. Moram Vam reći da sam zavirila u svaki kutak bloga, tako da mi ništa nije promaklo ni golubarnik, ni lampa od tikve, vaskršnja jaja, dvorišta, ali ipak moj glas ide piti sa sirom. Vidim da imate veliki broj, kako starijih tako i mlađih umjetnika što je za svaku pohvalu i vjerujem, kako ste naveli u uvodu, da je ovim osigurana budućnost Polja. Vjerujte da "utrošeno vrijeme nije bilo uzaludno". Želim Vam uspjeh u daljem radu.

Srdačan pozdrav!

Biljana Đuraš