30. lis 2011.

Čitaoci stranice iz više zemalja

Poštovani čitaoci bloga!
Pošto danas imam malo slobodnog vremena, pogledao sam statistiku stranice poljeinfors-bih.blogspot.com. Prijatno me je iznenadila statistika, jer imamo čitaoce iz 12 zemalja svijeta sa više kontinenata. Obzirom da je ovaj blog nedavno ustanovljen ovo je više nego dobro. Zbog toga sam srećan i zadovoljan i vidim da moje utrošeno vrijeme u kreiranje ovog bloga nije bilo uzaludno. Vi ste mi velika podrška i zbog toga vam PUNO, PUNO HVALA!
Evo i još nekoliko pokazatelja - stranica je pregledana u : BiH - 1157 puta, Serbia - 198, Croatia - 100, Russia - 37, Switzerland - 30, Germany - 23, Sweden - 12, Greece - 3, Montenegro - 3, United States -11, Austria - 2 i Malta - 2. Stranica je npr. danas do 13 sati pregledana 17 puta, juče 32 puta, prošlog mjeseca 708 puta i ukupno 1630 puta.
Pišite mi na adresu rast62@gmail.com. Puno pozdrava, dobro zdravlje i svaku sreću želi vam Ranko Stjepanović iz Polja!!!