29. stu 2013.

Veselo selo

GROMOBRAN
Seoska učiteljica pita malog Jovu:
- Šta bi ti uradio da zaštitiš školu od groma?
- Pa, zasadio bih koprivu na krovu škole!
KOD DOKTORA
Otišao Lazo kod doktora i ovaj ga pita:
- Mnogo ti se tresu ruke, piješ li nešto?
- Štaaaa imaš? – promuca Lazo.
NAJLJEPŠA
Tošo se vraća mrtav pijan kući. Persa neće da mu otključa, vać kaže:
- Marš pijanduro, vraćaj se gdje si bio!
- Nosim cvijeće najljepšoj ženi na svijetu! – kažem Tošo.
Persa se raznježi, otvori mu vrata, pa pita:
- A gdje je cvijeće?
- A gdje je najljepša žena na svijetu?!
POGREŠNO ODABRAO
Žali se  Proko prijatelju:
- Kad sam se ženio, mislio sam da će mi žena kuvati ko moja mati!
- Pa zar nije tako?
- Ma, jok, pije ko moj tata!
 ŠEST ČAŠA
- Zašto piješ šest čaša kad ti je doktor dozvolio samo dvije? – kritikuje žena Stevu.
- Bio sam kod tri doktora!